godmorgon :)♥

godmorgon!♥
andlednigen för att jag kan blogga nu är för att jag ska till doktorn så då ska jag inte till skolan, och då kunde jag blogga för datan var på! bra va?
i går såhade vi en typ anulunda dag för vi hade inga varnliga lektioner, vi hade ett ställe med trummor som man vi lära sig om och singstar typ och så hade vi en musikfråge grej och sen gick vi till bio och kollade på harry potter filmen den var bra faktist,fast lite sorlig.Det var bara våran enhet 6C 7C och 6E dem tillhör våran enhet!
men det var en najsig dag iallafall!


Kommentarer♥
Postat av: nur

hej got ny år asar är semst

2010-12-11 @ 15:33:47
Postat av: nur

hej asarär semst

2010-12-11 @ 15:34:34
URL: http://www.facbook

Kommentera♥:

Ditt söta namn♥:
kom ihåg mig här♥?

E-postadress♥: (visas bara för mig♥)

blogg♥:

Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0