Rock skulle det vara :P :DDDDD♥

hej alla!
Tittade nyss på Melodifestivalsfinalen! Synd att Erik Saade vann. Gillade mer typ vad heter den, men typ lite mer den dära rock låten, tyyp "Living Home" juste så hette den!( hehe älskar rock)! :PPPPPPPPP :DDDDDDD ♥
jaja! :P
just nu så är jag inne på Fejjan ska snart lägga mig för har inte att göra eller joo lästa xD Men aa.
Vem tyckte ni skulle vinna melodifestivalen då? :P
men orkar inte lägga in en bild så det får bli näasta gång, förlåt men jag glömmer hela tiden att blogga så kommer jag i håg det när jag typ ska sova eller nåt åt det hållet! :S :P :)))))))))))))
Vill ni ha en fråge stund snart eller ska det vänta? :P ☺
        ♥                    ♥
       ♥♥                   ♥♥
      ♥♥♥                 ♥♥♥
     ♥♥♥♥                ♥♥♥♥
    ♥♥♥♥♥              ♥♥♥♥♥
   ♥♥♥♥♥♥            ♥♥♥♥♥♥
  ♥♥♥♥♥♥♥           ♥♥♥♥♥♥♥
 ♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥
 ♥                                   ♥
♥       ♥                 ♥          ♥
♥                                      ♥
♥                                      ♥
♥                 ♥♥                 ♥
♥                  ♥                 ♥
 ♥              ♥♥♥♥♥            ♥
   ♥                               ♥
     ♥                           ♥
        ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

haha puss och kRam♥


Kommentarer♥
Postat av: anisa :*

inte mycket vaknade nyss självdå ? <3

2011-03-13 @ 11:23:20
URL: http://aniisas.blogg.se/
Postat av: E M M A

sv: Så bra, jo då :P

göru? :)

2011-03-13 @ 12:04:45
URL: http://lifebyemma.webblogg.se/
Postat av: C L A U D I A

Hej Fin blogg ;)

Hur mår du ?

2011-03-13 @ 17:20:56
URL: http://claudiautank.blogg.se/

Kommentera♥:

Ditt söta namn♥:
kom ihåg mig här♥?

E-postadress♥: (visas bara för mig♥)

blogg♥:

Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0