om 2010

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
ja, men vad kommer jag inte ihåg xD

Höll du några av dina nyårslöften?

hade inga.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Ingen, men min syster.

Dog någon som stod dig nära?
Ja 

Vilka länder besökte du?

Det roliga landet Sverige
 

Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011?

systemkamera :D

Vilka datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
När jag träffade mina fina kompisar och kollo och sånt! 

Vad var din största framgång 2010?
brommagymnasterna tror jag :)

Största misstaget?
hehe något kanske

Har du varit mycket sjuk?
inte deräckt
 

Bästa köpet?

vet inte riktigt
 

Vad spenderade du mest pengar på?
godis och kläder xD <3

Gjorde någonting dig riktigt glad?
jaaa, vänner och mkt mer som jag inte orkar säga 

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
många speciellt dem som saga sjung på kollo!

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
glader vad jag vet..

Vad önskar du att du gjort mer?
inget..
 

Vad önskar du att du gjort mindre?

inget..

Blev du kär under 2010?
nej!

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?

Ja.. 

Bästa boken du läste i år?
hm, en ö i havet och många mer

Något du önskade dig och fick?
 aa...

Något du önskade dig men inte fick?
 ja.. :(

Årets bästa film(er)?
Eclipse, Harry Potter 7 del 1 och narnia 

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
var hos Carolina
 

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
 vet inte.

Vad fick dig att må bra?
kompisar :)

Vem saknade du?
kollo kompisar typ.
 

Lärt känna nya människor?

ja massor!!

Kommer du komma ihåg år 2010?
jaa!

(hittade testet i carolinasphoto.blogg.se)


Kommentarer♥

Kommentera♥:

Ditt söta namn♥:
kom ihåg mig här♥?

E-postadress♥: (visas bara för mig♥)

blogg♥:

Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0