Fredag♥

Hej alla! ♥

I kväll har jag haft lite mys.
Kollade nyss på "talang" och "palamentet" hihih båda programen är bra enligt mig.
Vad har ni gjort en fredag som den här då?

I skolan i dag så var det lite anurlunda, för vi hade våran biträdande rektor hela dagen och han är fett snäll. först hade vi musik och sen matte en timme, sen skulle vi fota bilder medans vi gjorde det så fick vi 2 timmars rast/ta bilder fett skönt, sen läste vi typ 30 min sen fick vi gå så vi slutade halv 2 iställe för 3! :) :P♥
Najs enligt mig då.

I morgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra tror jag ska till min mormor en stund, det var länge sen, så. Sen ska jag väl vara hemma eller nåt får se.kanske ska till stan och shoppa en sak. För min älskade kompis fyller år i mron, så måste hitta nåt till henne. fast det får bli på Måndag hon får den för hon är i fjällen nu.

puss & kram♥

Kommentarer♥

Kommentera♥:

Ditt söta namn♥:
kom ihåg mig här♥?

E-postadress♥: (visas bara för mig♥)

blogg♥:

Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0