välkommen till min blogg :)♥

hej! vad roligt att ni har hittat hit!
innan jag startade den här bloggen hade jag en annan blogg. ja lite fackta kan ni få.

Jag heter emma men kallas Emsen.jag är 12 vårar jag fyller i årstiden maj. jag är en kort liten tjej(iallafall enligt många).jag håller på med brommagymnasterna, om ni inte vet vad det är så är det gympa, nyss fick vi guld i km(tävling asså)Det är jätte kul för när man gör tex, frivolt känns det som man flygger genom luften.Jag älskar att fota så det kommer att bli en massa bilder här hoppas jag.När jag inte är på gympan eller fotar så är jag med mina älskade kompisar.♥ Min familj består av en mamma och två katter.En liten och mysig familj, men tror att ni inte bryr er så mkt om dem.Jag bor i en mysig stökig lägenhet, lrivs fasktist när det är lite stökigt, låter säkert helt sjukt men men.

Ja nu vet ni lite om mig.
Om ni inte har sätt det så har jag BLOGGSVAR skriv gärna en massa frågor där svarar på alla när jag har tid!


Kommentarer♥
Postat av: E M M A

sv: okej :P

haft en bra tisdag? :)

2010-11-30 @ 21:19:10
URL: http://lifebyemma.webblogg.se/

Kommentera♥:

Ditt söta namn♥:
kom ihåg mig här♥?

E-postadress♥: (visas bara för mig♥)

blogg♥:

Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0